Пошуковий запит: (<.>A=Лопацький С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Лопацький С. Особливості змін стану біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / С. Лопацький // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 3. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_3_16 Мета роботи - вивчити особливості змін стану біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання. У дослідженні взяли участь 401 студент 1 - 4 курсу, які навчаються на денній формі навчання. Для виконання поставлених завдань використано такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури та документальних матеріалів; педагогічне спостереження; педагогічний експеримент (проведення констатувального експерименту); візуальний скринінг стану біогеометричного профілю постави [7]; методи математичної статистики. У процесі дослідження, на підставі візуального скринінгу встановлено, що 74 % студентів мали порушення постави, причому найбільшу чисельність серед них склали студенти зі сколіотичною поставою. Встановлено тенденції та статистично достовірні різниці в значеннях оцінки стану біогеометричного профілю постави студентів у бік їх зменшення від курсу до курсу. Отримані дані свідчать про наявність процесу погіршення стану постави студентів.
|
2. |
Лопацький С. В. Корекція порушень постави студентів у процесіфізичного виховання з урахуванням стану біогеометричного профілю [Електронний ресурс] / С. В. Лопацький, І. П. Випасняк, Б. П. Лісовський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 8. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_8_15 На підставі даних констатувального експерименту розроблено технологію корекції порушень постави студентів з урахуванням виявленого стану її біогеометричного профілю, показників гоніометрії тіла та фізичної підготовленості, фундаментальних розробок з теорії та методики фізичного виховання та біомеханіки постави. Зазначено, що технологія включає три етапи - підготовчий, коригувальний, підтримувальний, кожен з яких вирішує відповідні завдання та передбачає застосування п'ятнадцяти комплексів фізичних вправ різної спрямованості. Розроблено зміст занять з фізичного виховання, що містить використання фізичних вправ із систем оздоровчого фітнесу. Зауважено, що критерії ефективності технології передбачають аналіз стану біогеометричного профілю постави, показників гоніометрії тіла та фізичної підготовленості студентів. Результати досліджень впроваджено в навчальний процес кафедри фізичного виховання ПВНЗ "Галицька академія"; кафедри фізичного виховання ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет"; кафедри фізичного виховання для гуманітарних факультетів Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича; кафедри фізичного виховання Тернопільського національного економічного університету. Впровадження підтверджено відповідними актами.
|
3. |
Лопацький С. В. Особливості типів постави студентів у процесі фізичного виховання на сучасному етапі [Електронний ресурс] / С. В. Лопацький // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - № 1. - С. 40-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2016_1_8
|
4. |
Лопацький С. В. Реабілітаційні технології корекції порушень біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / С. В. Лопацький, Р. І. Михайленко, Л. В. Морська, В. І. Коровайний // Art of medicine. - 2018. - № 3. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artmed_2018_3_38
|
5. |
Савлюк С. П. Проектування оздоровчих технологій студентської молоді у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / С. П. Савлюк, Л. В. Чалій, С. В. Лопацький // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 9. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_9_17
|
6. |
Випасняк І. Технологія корекції порушень біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / І. Випасняк, С. Лопацький, А. Шанковський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 27-28. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2017_27-28_12
|
7. |
Лопацький С. Аналіз корекційно-профілактичних технологій використовуваних у процесі фізичного виховання студентів з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / С. Лопацький, І. Випасняк, О. Вінтоняк, С. Заборняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2016. - Вип. 23. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2016_23_3
|
8. |
Лопацький С. В. Сучасні технології, програми, підходи до корекції та профілактики порушень постави студентів у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / С. В. Лопацький, О. В. Вінтоняк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2015. - Вип. 20. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2015_20_8
|
9. |
Левко В. П. Показники фізичної підготовленості студентів медичних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. П. Левко, Р. І. Михайленко, С. В. Лопацький // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2015. - Вип. 20. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2015_20_16
|
10. |
Лопацький С. В. До питання використання здоров’яформувальних технологій у процесі фізичного виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / С. В. Лопацький, О. В. Вінтоняк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2016. - Вип. 21. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2016_21_11
|
11. |
Кашуба В. О. Просторова організація тіла людини в процесі моніторингових досліджень [Електронний ресурс] / В. О. Кашуба, С. В. Лопацький, Т. О. Хабінець // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2017. - Вип. 25. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2017_25_3
|
12. |
Кашуба В. О. Стан біогеометричного профілю постави чоловіків зрілого віку, котрі займаються оздоровчим фітнесом [Електронний ресурс] / В. О. Кашуба, Є. В. Імас, Ю. В. Руденко, Т. О. Хабінець, С. В. Лопацький, С. В. Ватаманюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2018. - Вип. 31. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2018_31_8
|
13. |
Кашуба В. О. Сучасні погляди на проблему контролю стану статодинамічної постави людини [Електронний ресурс] / В. О. Кашуба, А. І. Альошина, С. В. Лопацький // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2018. - Вип. 32. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2018_32_3
|
14. |
Кашуба В. О. Скринінг фізичного розвитку чоловіків зрілого віку, які займаються оздоровчим фітнесом [Електронний ресурс] / В. О. Кашуба, Є. В. Імас, Ю. В. Руденко, С. В. Лопацький, С. В. Ватаманюк, Т. О. Хабінець // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2018. - Вип. 32. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2018_32_7
|
15. |
Дмитрів Р. Порівняльний аналіз виступів чоловічих національних збірних команд України на чемпіонатах Європи з командних ігрових видів спорту [Електронний ресурс] / Р. Дмитрів, С. Лопацький, Л. Пасічняк // Спортивні ігри. - 2022. - № 3. - С. 35-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sporihry_2022_3_5
|